سئو چیست و نحوه عملکرد آن

آیا می خواهید پاسخی برای این سوال بیابید که “بهینه سازی موتور جستجو چیست؟”

من می‌خواستم این راهنما را ایجاد کنم تا به همه بازاریاب‌ها معنای سئو رو بدهم، تا به شما کمک کنم اصول سئو را درک کنید و بیاموزید که چگونه می‌تواند به رشد کسب‌وکارتان کمک کند تبلیغات پولی شما مجبور نیست تمام کارهای سخت تبدیل بازدیدکنندگان را به مشتری انجام دهد (در غیر این صورت فقط پول را هدر می دهید) استراتژی SEO مناسب می تواند به افزایش ترافیک و تبدیل کاربران نیز کمک کند.

اگر می‌خواهید به بخش خاصی از این راهنما بروید، من فهرست مفیدی از مطالب را برای شروع شما تهیه کرده‌ام:

آیا می خواهید به جای آن به خواندن کامل بروید؟ قبل از اینکه به شما یاد بدهم که چگونه کار می کند و چگونه آن را انجام دهید، ابتدا به تعریف سئو می پردازیم.

سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ این فرآیند برداشتن گام هایی برای کمک به یک وب سایت یا بخشی از محتوا در رتبه بالاتر در گوگل است.

تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پولی در این است که استراتژی سئو شامل رتبه بندی “ارگانیک” است، به این معنی که برای حضور در آن فضا هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای ساده‌تر کردن آن، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه‌سازی آن است تا وقتی کسی چیزی را جستجو می‌کند، موتورهای جستجو مانند Google آن را در بالای صفحه نشان دهند.

به عنوان مثال، وقتی شخصی «ماکارونی» را در گوگل تایپ می کند، احتمالاً به دنبال دستور غذا، مواد اولیه و دستورالعمل هایی برای نحوه درست کردن آن است اگر مقاله ای در مورد تهیه ماکارونی نوشته اید، دوست دارید مردم دستور پخت شما را پیدا کنند برای اینکه هر کسی بتواند آن را پیدا کند، باید بالاتر از همه وب سایت های دیگر با دستور العمل های ماکارونی قرار بگیرید این آسان نیست، اما این همان چیزی است که بازاریابی سئو در مورد آن است.

عناصر اصلی سئو: سئو درون صفحه و سئو خارج از صفحه

وقتی صحبت از استراتژی سئو به میان می آید، دو مسیر به یک اندازه مهم وجود دارد: سئو داخلی و سئو خارج از صفحه.

سئوی داخلی در مورد ایجاد محتوا برای بهبود رتبه شما است. این به ترکیب کلمات کلیدی در صفحات و محتوای شما، مدیریت منظم محتوای کپی رایتینگ سئو با کیفیت بالا، اطمینان از اینکه متاتگ ها و عناوین شما غنی از کلمات کلیدی و به خوبی نوشته شده اند، و ده ها عامل دیگر است اگرچه کار بسیار زیادی می طلبد، اما برای موفقیت در سئو فنی ضروری است.

سئوی خارج از صفحه بهینه سازی خارج از وب سایت شما مانند کسب بک لینک است این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی است که مردم می خواهند به اشتراک بگذارند.

استراتژی های سئو: کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

من همیشه بازی طولانی کارآفرینی را انجام داده‌ام و معتقدم این راهی است که باید انجام شود با این حال، این مورد در مورد همه نیست برخی از افراد ترجیح می دهند قبل از اینکه به چیز دیگری بروند، برای بردهای سریع تلاش کنند.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، به دنبال برنده شدن سریع اغلب به عنوان «سئو کلاه سیاه» گفته می‌شود افرادی که سئو کلاه سیاه را پیاده‌سازی می‌کنند، تمایل دارند از تاکتیک‌های زیرکانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و حذف لینک برای رتبه‌بندی سریع استفاده کنند ممکن است در کوتاه مدت برای ایجاد ترافیک موثر باشد، اما گوگل در نهایت سایت شما را جریمه کرده و حتی در لیست سیاه قرار می دهد.

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین پایدار است اگر سئو را از این طریق انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد.

شما سعی خواهید کرد بهترین محتوای ممکن را در اختیار آنها قرار دهید و با بازی بر اساس قوانین موتور جستجو به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب:
اشتراک گذاری محصول: