بازاریابی موبایلی چیست و چرا اینقدر اهمیت دارد؟

بازاریابی موبایلی چیست؟

اول، یک تعریف سریع: بازاریابی موبایلی هنر بازاریابی برای کسب و کار شما برای جلب توجه کاربران دستگاه های تلفن همراه است هنگامی که بازاریابی تلفن همراه به درستی انجام شود، به مشتریان یا مشتریان بالقوه ای که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند، اطلاعات شخصی سازی شده، حساس به زمان و مکان را در اختیار مشتریان یا مشتریان بالقوه قرار می دهد تا بتوانند دقیقاً در زمانی که به آن نیاز دارند، حتی اگر در حال حرکت هستند، آنچه را که نیاز دارند، دریافت کنند.

بازاریابی موبایلی چگونه کار می کند؟

بازاریابی موبایلی شامل تبلیغاتی است که در تلفن های هوشمند موبایل، تبلت ها یا سایر دستگاه های تلفن همراه ظاهر می شوند. قالب‌ها، سفارشی‌سازی و سبک‌های تبلیغات بازاریابی موبایلی می‌تواند متفاوت باشد، زیرا بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه گزینه‌های تبلیغات موبایلی منحصربه‌فرد و متناسب خود را ارائه می‌دهند.

انواع استراتژی های بازاریابی موبایلی

انواع مختلفی از استراتژی های بازاریابی موبایلی وجود دارد که باید امتحان کنید بهترین روش برای کسب و کار شما به صنعت، مخاطبان هدف و بودجه شما بستگی دارد.

بازاریابی تلفن همراه درون بازی: بازاریابی تلفن همراه درون بازی به تبلیغات موبایلی اطلاق می شود که در بازی های موبایل ظاهر می شوند، مانند مثال زیر. تبلیغات درون بازی می تواند به صورت پاپ آپ بنر، تبلیغات تصویری تمام صفحه یا حتی تبلیغات ویدیویی که بین صفحه های بارگیری ظاهر می شود ظاهر شود.

کدهای QR: کدهای QR توسط کاربران اسکن می شوند و سپس به صفحه وب خاصی منتقل می شوند که کد QR به آن پیوست شده است کدهای QR اغلب با گیمیفیکیشن موبایل همسو می‌شوند و دارای یک عنصر رمز و راز هستند، زیرا کاربرانی که آنها را اسکن می‌کنند.

بازاریابی مبتنی بر مکان: تبلیغات تلفن همراه مبتنی بر مکان، تبلیغاتی هستند که بر اساس موقعیت مکانی کاربر نسبت به یک منطقه یا تجارت خاص در دستگاه های تلفن همراه ظاهر می شوند.

تبلیغات جستجوی موبایل: اینها تبلیغات اصلی جستجوی گوگل هستند که برای موبایل ساخته شده اند و اغلب دارای افزونه های اضافی مانند کلیک برای تماس یا نقشه هستند.

تبلیغات تصویری موبایل: تبلیغات مبتنی بر تصویر که برای نمایش در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند. پیامک: بازاریابی پیامکی شامل گرفتن شماره تلفن کاربر و ارسال پیشنهادات متنی برای آنها است این تا حدودی گذرا در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب:
اشتراک گذاری محصول: